wtorek, 18 listopada 2014

Ogłoszenie!!! Wyniki konkursu!!!

Powiem, że miałam duży problem z wybraniem zwycięzcy. Co prawda, One Shot'y przysłały mi dwie osoby, ale obydwa tak świetne, że do tej pory mam wątpliwości. Ten lepszy, czy może ten??? Aaaaaaa!!! Ok. Przejdźmy do wyników. Żalić się będę kiedy indziej.
A więc pierwsze miejsce zajmuje:
Natalia Ponte!!!
Natomiast drugie miejsce:
Wer3ia Styles!!!
Gratuluję i dziękuje za wzięcie udziału w moim konkursie. Obydwie historie były wspaniałe i miałam ogromny ( naprawdę) problem, żeby zdecydować kto wygra.

No i oczywiście nagrody. Natalia Ponte może wymyśleć, co powie Camila Maxi'emu, gdy on dotrze na spotkanie lub oczywiście coś innego ( dowolny moment, np. wyjście Naty ze szpitala lub kłótnia Naty i Fede, albo coś własnego) lub jakąś postać. Albo to i to.  Natomiast Wer3ia Styles może dodać do mojego opowiadania jakąś postać, którą sama wymyśli. Wybierze też czy ma być ona dobra, czy zła i namiesza w życiu któregoś z bohaterów. ( tak samo jest u Natalii Ponte, postać zła lub dobra)

Ważne!!!
Po wymyśleniu postaci, proszę o przysłanie mi także zdjęcia, żeby było wiadomo jak ona wygląda. Swoje pomysły przysyłajcie mi na pocztę.

1 komentarz: